Jag fryser svansen av mig!


Minus 29 är inte att rekommendera för NÅGON tax! Det blir snabba promenader bara om man måste. Och så får man hålla sig i rörelse, småspringa, för att inte frysa fast. Det är så genant om husse måste bära mig, men det gör han ibland ändå.
Matte - hon går helst inte ut alls. Och det kan jag förstå. Hon har inte ens skägg i ansiktet som husse har! Stackars matte.
Nu blir det varma soffhörnan för mig framför kaminen. Där i mattes knä är det godtagbart varmt en sådan här dag.

Kommentarer
Postat av: Christina Gropman

Förstår att du fryser om fötterna. Fråga matte/husse om det kanske skulle finnas någon form av fotbeklädnad (helst filt) för fyra fötter. Lider med dej.

2010-01-23 @ 16:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0