25 grader kallt om svansen!



BÄST ATT STANNA INNE RESTEN AV DAN!
Ja du vet, en annan har ju precis blivit tonåring - 13 år på det 14e.
Det är inte klokt vad man varit med om. Och jag säger bara det - suck för vintrar. I alla fall sådana som vi har nu. Det blir säkert precis lika kallt och mycket snö som förra året.
Matte eldar och eldar i kaminen. I morse fick jag lov att klättra upp i hennes knä där hon satt mitt framför den. Då blev det äntligen lite varmt på magen.

Var ute med husse också på en snabbisrunda, tack och lov, för nu behöver jag nog inte ut på ett låååångt tag igen.
Idag ser jag i alla fall fram emot matte julmatlagning. Det doftar så gott av revbensspjäll och skinka...
JUL va! Alltid något att trösta sig med i kylan.

Kommentarer
Postat av: emme

aww..fett söt ^^ <3

2011-10-16 @ 19:24:55
URL: http://frillanochemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0