TRÖTT!


Det är baske mig våren som slagit till, tror jag. Varken matte eller jag har särskilt mycket energi idag. KAN ju förstås bero på att vi båda har jobbat hela veckan sena kvällar med mycket möten. Massor med ben och fötter - det är vad jag ser när jag blundar.
NÄ idag tar jag det lugnt, så kanske det är varmt och skönt ute i morgon.

PS: vi är förstås ensamma hemma matte och jag, för husse jobbar. HUR i hela friden hans energi räcker till, det fattar jag inte. Ikväll är det rocktävling, imorgon kväll står han på scenen och spelar själv, på söndag har han spelkkurs... Tja
kanske han kan ta en kväll ledigt nästa vecka.
Matte hon skriver, och skriver. Fast jag såg hur hon nickade till över tangentbordet nyss. SLUTA NU matte. PAUS!
Du FÅR dela kudde med mig en liten stund.
GÄSP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0