Uppe nästan hela natten



Jag är så trött, så trött! Tänker INTE gå upp på hela förmiddagen. Tja, om jag inte måste, förstås. Jag menar, man får ju lov att lufta svansen ibland.
Åh, vad skönt det är att sova ut bredvid husse. Vi jobbade i natt, han och jag. Han hade spelning och kom inte hem förrän på morgonkvisten. Och jag vaktade huset, och vakade intensivt på alla ljud utifrån. Matte somnade hon. Fast hon försökte verkligen hålla sig vaken, och läsa sin bok. Hon gav upp fram på småtimmarna. Själv har jag ju vaktansvar när inte husse är hemma.

Men ÅH så skönt när han kommer hem! Vi sover och snarkar i kapp. Jag har nosen på hans vänstra fot - perfekt kudde.
ZZZZZzzzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0