Matte är en klåpare med kamera.

i fönstret

Och just idag när det är ett sånt fantastiskt LÄGE att få till bästa bilden på undertecknad. I mitt rätta element också - SNÖ.
Jag älskar snö!

Husse och jag var ut en sväng i morse, men det var ju innan solen gick upp. Det var förstås ganska hyfsat i alla fall. Inte FÖR kallt. Men NU - ja gudars skymning - vicke väder! Tänk vad solen kan göra.
Man blir ju alldeles GLAD när det lyser vitt och glittrar överallt.


Matte säger att det är julvarning idag, för det ser ut som om tomtarna skulle hoppa fram i gathörning när som helst. Jag undrar lite över det där med tomtarna. Troll känner jag till, för vi har sådana i trädgården, men tomtar?

ÄH

- Hämta kameran, matte. Så går vi ut och fixar lite riktiga julkort, med undertecknad i bästa form!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0