Julen rules!

Självklart handlar allt om Jul och Tomtar nu.
Åt vilket håll du än vänder dig så står en julgran, en halmbock eller brinnande ljus i alla upptänkliga storlekar. Visst är det stämningsfullt och fint ibland, men måste man ha julmarknader i varenda by? Samtidigt? Jag menar - det finns ju bevisligen bara ett visst antal lördagar och söndagar kvar fram till jul. Det visar sig nu att de alla är överbokade med marknader. En vanlig människa har inte en sportslig chans att hinna med.

Tja, ifall det handlat om att fara runt och shoppa julsaker så hade det väl ordnat sig. Det är ju bara att välja ut ett par marknader varje helg och ge sig ut på rundtur. Men så enkelt är det ju inte för alla.
Här har jag nu en liten möjlighet att marknadsföra och försälja mina böcker, men vad händer.

Jo, ALLA de största marknaderna går av stapeln samtidigt! Jag kan ju inte vara på mer än ett ställe i taget. Och... så vet jag vad som händer efterår:
Var jag på fel ställe? Hade det gått bättre om jag åkt dit... eller dit?

Trots allt har jag lyckats boka in två evenemang samma dag. Snärjigt blir det, men man måste ju passa på! På med tomteluvan, den röda tröjan och det FINA leendet. Julklappar - säljes här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback