Det ska sjutton glömma bort att spara.

Jag har gjort det igen - glömt att spara. VARFÖR! ?

Och jag som fick till det så bra. Argumenten haglade. Inte ens särskilt många stavfel. Men så skulle jag plocka in en bild. BORTA! All text borta - bara så där.
130300-19
Kanske JULväder snart?

Ja nu skiter jag ju i att traggla om alltihop. Det var om vårt eländiga väder - nu igen.
Trist.
Det var det.
Alla argumenten tog slut för en liten liten stund sen, men
Det var det här som var kontentan:

Jag tror... att våra årstider på nåt sätt blivit förskjutna en hel månad. Ja, se på förra året. Här i Dalarna var det snöslask och kallt och ja, frostkallt - ända in i maj!

Vad händer NU till våren tror ni? Jag tror vi kanske kan åka skidor in i maj och frysa som tokar ända till skolan slutar. Sommar - javisst - fast inte förrän i juli. Sedan är det säkert sommar till oktober - PRECIS SOM I ÅR!
Jag klagar inte - nä bara konstaterar. För mig är vinter=mörker dvs. inget dagsljus - och det är inget vidare. Men VI FRYSER I ALLA FALL INTE ÄN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback