Jag har egen dokumentportfölj



Här har ni en som har egen dokumentportfölj! Egentligen har jag nog kanske växt ur den förstås, men den är ju MIN!
Jag har ALLTID haft den där i just det hörnet på Husses kontor. SÅ DE SÅ! Sedan är det ju klart man tar sig en liten lur, när man jobbat hårt ett tag. Om ni bara visste vad mycket folk det är som passar på att komma och hälsa på mig här på Husses kontor. Ibland måste dem förstås snacka lite med Husse också, men visst är det MINA VÄNNER!

Ni förstår, det är mitt jobb där på kontoret att sniffa in varenda besökare. Alla måste ju kontrolleras, för det händer att en och annan har smaskens med sig i fickan, HA! Det gäller att ha svansviftningen igång hela tiden förstås. Framåt eftermiddagen kan det bli lite mycket. Då har det hänt att jag somnat så skönt och snarkat så gott - och högt.... att jag missat någon gammal god vän. Genast har Husse väckt mig då förstås. Den kan man lite på.
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0