Snarkar jag?

    
Jag har väl hört nåt så dumt; skulle jag snarka? Nä du matte, nu får du ge dig. Den enda som snarkar här är husse - ibland. Ja, du med förresten matte - ibland. Men lilla jag...NÄ!

Det är klart ibland vaknar jag av att jag drömmer om hur djupt jag morrar. Kanske det är det du hör?
Förresten skulle det väl inte vara hela världen om en annan också drog en timmerstock ibland. I dessa förkylningstider, menar jag. Om nosen rinner och jag inte kan låta bli att nysa, ja då är det väl risk för snark kan jag tänka.
Men du matte, det är det för dig också! Så det så!!!

Huvudsaken är väl att vi alla har nåt att skratta åt, om det nu låter så roligt?
SUCK
vad gör man inte för de små människoliven ska ha det lite skoj ibland... HMPFFFH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0