Matte är riktigt Orsa-tokig


Hon åker iväg och hejar på Moraeus-kören, hon har stora knappar på sig som ALLA ser och hon skriver i facebook som en tok. Orsa Orsa Orsa. Hon har helt enkelt fått marknadsförings - spatt!
Inte vet jag, men jag tror det är nån slags mänsklig åkomma. Det där med att blir skogstokig och heja som en tok FRAMFÖR TV:n t o m. Hoppa skrika och bära sig åt. Bara för att ORSA vann? Eller nåt....?

Är de verkligen riktigt kloka, männskorna?
SUCK
Jag tar det lugnt jag, för man är ju hund. Undrar hur den där Moraeus-kören luktar? Är det riktigt hundigt smaskens tro? Kanske det är därför matte skakat hela vägen till Stockholm och hem igen på en buss? För de luktar gott?
Ja, se då kan jag förstå det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0