Husse kan man lite på


Ja inte är det det att jag får en smakbit då och då. Nä då. Som i dag t ex. så sticker matte bara iväg på tåget. Bara så där! PUH!
Jag är hos husse jag. Hela dan! Lugnt och skönt, och matte... Hon kan gärna sitta där och skaka på tåget så mycket hon vill.
Men hon kommer väl hem ikväll, kan jag tänka. Sådana där möten brukar inte ta så lång tid.
Då far vi - husse och jag - och hämtar upp henne. OJ vad ska GLO på henne då. Jag menar, även om jag blir glad så tänker jag i alla fall vara LITE sur, och gräla på henne. SEN får hon pussar och svansvift. Men först gräla, det är viktigt.
För jag tycker att hon ska vara MED MIG!
Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0