Hårdrockstax



Jag är hårdrockstaxen Algot - HA! Och visst kan jag headbanga och ruska på huvudet och vifta med hela hårplymen. Så lite har jag ju gratis. Och imorgon kväll, när husse står på scenen och lirar tungbas till de hårdkokta rocklåtarna, så ÄR JAG MED!
Fast det är klart matte säger att jag måste stanna inne i logen bakom med dörren stängd.
Hörrö matte, jag slår vad om extra levergodis att jag hör allt ändå. Rakt igenom dörren. Så det är helt OK. Förresten kommer ju matte ut till mig precis när de lirar som mest.
Hennes jobb imorgon är ju bara att sälja skivorna och sånt. Och inte är det nån som handlar mitt under värsta öset?
NÄ - de väntar så klart till paus eller nåt. Så matte och jag kan mysa och lyssna och mysa lite själva vi. Husse får headbanga själv med bandet. Han har tränat. Ja, dvs. mest på bas, inte så mycket huvudrusk. För han får ju så lätt nackont, och måste bara sitta still i soffan och extramysa med MIG - HA!!!!

Så jag röstar för att husse ruskar allt han orkar och jag och matte koncentrerar oss på att se FARLIGA UT!!!
DET ÄR HÅRDROCK DET!


.... är det mys nu?....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0