Trött


TRÖTT TRÖTT i foten. För jag var på kollo nu i helgen. Har inte hunnit sova ut än.
Där var så mycket folk som ville mysa med mig. Det är ju OK. Men det blir ju jobbigt när jag har så många hela tiden att hålla reda på. Springa springa, nosa kolla bevaka, från alla hålla och kanter. Det var ju knappt jag hann smaka på grillen.
Nu har jag sovit och snarkat mest hela tiden igår och idag. Så framåt kvällen ska jag ut en sväng på kollo igen och kontrollera läget.
Bäst att passa på när både matte och husse är upptagna med det där boksläppet. Husse ska visst spela "mingelmusik" och matte - tja, hon ska väl prata förstås. DET är hon bra på. Fast hon har ont i ryggen och blir trött hon också ganska fort.
Ryggskott kallar hon det. Inte hörde jag någon som sköt?
ÄH, och förresten spelar det nog inte så stor roll för prata kan hon säkert ändå. HA!

Själv ska jag ha mig en lugn och fin kväll med mina X-tra matte och husse. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0