Matte sjuk!


Och jag ska pussa på henne tills hon blir bra igen. Det är inte klokt vad varmt det var under hennes täcke i natt. Fast jag klagar inte så mycket på det. Riktigt mysigt faktiskt.
Husse är inte frisk än heller, hostar och så. Det är bara jag som håller mig på bena.
Matte har gett sig på att vara med på julmarknader till helgen, HA!
Fast hon är rätt seg, förstås. Och egentligen är hon risig bara för de där sprutorna hon tog igår. Kanske hon har rätt. DET skulle jag gilla. Det är ju ganska trist när ingen orkar leka med mig om kvällarna.
SUCK
Jag gillar INTE den här flunsan, eller vad det heter. Undrar om hundar kan bli sjuka? Visst har jag lite ont i halsen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0