Husses knä är bäst

None


I husses knä kan man slappa ordentligt. Jag sträcker ut mig (nästan hela jag), och stoppar nosen under husses arm. Det är det ryggaste ställe som finns i hela världen. Ingen stör mig där, och så somnar jag så skönt.

Husse säger att jag blir flera kilo tyngre då, men han håller i mig. Annars skulle jag ju glida ner på golvet.  En gång när jag hoppade upp i mattes knä var det precis vad som hände. Precis när jag somnat - (äntligen, för hennes knän är mycket kortade på nåt vis och jag är lång!) så rasade hela bakändan ner. Det var inte roligt att vakna så.
NÄ jag håller mig till husses knä. I alla fall om jag behöver koppla av ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0