Prickig!

Inte vet jag om det var rabarbern, eller något annat jag petade i mig igår. Jag vet bara att det kliar... lite grann. Bara så där otrevligt obehagligt att man blir irriterad.
Jag ser ju ut också, som... nä vet inte vad.
 
Det är i alla fall sommar och jag har ett manus att hugga in på. Dessutom BORDE jag ju snart få höra från förlaget att provtrycket kommit. Sedan återstår förstås tryckning, bindning, leverens och sådant tar tid. Men går åtminstone att börja beräkna.
 
Nog borde böckerna hinna bli klara till bokmässan i september ändå?
 
Deja-vu hela vägen. Så här var det förra sommaren också med Hustomteboken, nervös väntan. Kanske inte underligt om jag blir allergisk mot ja, vad som helst just nu. Det KAN ju tänkas hänga ihop med oro. Bara så.
 
ÄH, det VAR säkert rabarbern som jag åt igår. Fast den såå GOD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback