Julen är snart över oss

Har redan börjat grunna på julmarknaderna. Hur jag ska hinna med allihop, vad jag ska ta med att sälja osv.
Det borde ju inte vara några problem i år. Nya boken får det bli förstås. Men vilka fler?
Och... ska jag ta med mina runsmycken? Tja - det är ju kul att ha dem med men det blir mycket plock.

Jag har redan gjort en upp plan så tiden ska räcka till. Snärjigt blir det men det är ju så SKOJ att stå där och träffa så mycket folk.
Man får kommentarerna direkt - alla de snälla och några av de elaka. Det är nyttigt och jättekul som fullt av stämning.
Vi har så många hemvändare här till julen varje år. Folk man träffar bara då - en gång per år.

Fast visst borde jag kunna plocka in några fler framträdanden i december. Jag har bestämt mig för att jobba med det om ett par veckor. DVS. när min nya bok har kommit så jag har den i handen. Just nu kan jag ändå inte göra mycket mer förarbete.

Men fundera kan jag. Julmarknader - det är ganska så snart det minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback