Jabbadabbadooo!

Här ska firas! TÄNK att jag fick det där jobbet! Helt otroligt - det är knappt jag tror på det själv. Det spelar ingen som helst roll längre att jag är förkyld och täppt i näsan och rinnig i ögona och så vidare...

Nä - här har jag inte tid att ligga och snuva längre. Nu är det dags att kreera! Äntligen kan jag ställa in hjärnan på nya idéer och uppslag. Sätta igång - helt enkelt - för nu har jag fått klartecken att go go go.

Jag tänker inte bekymra mig om hur jag ska hinna med att samtidigt lansera min nya bok. Nä - det går nog av farten, flyter nog på. För nu har jag ju fått ett besked som ger mängder av extra energi! Två veckor ger jag mig själv. Sedan ska här skrivas! Men det är ju inget som hindrar längre att jag redan börjar fundera över dialoger och intriger. HA!

I två hela veckor ska jag låta Gyllen - min magiska enhörning - galoppera omkring innan jag sätter mig ner och sticker huvudet i en ny värld.

JUL - vad är det?

VAD HÄRLIGT LIVET KAN VA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback