Eländestandvärk


Nej jag vill INTE visa mig. Ser inte klok ut! Alldeles svullen och sned. TANDVÄRK! Fy och tvi, för nu måste jag till veterinären också. DubbelFY OCH TVI. Det värsta jag vet. Men om jag måste så måste jag ju. Det här är ingen bra dag.
Matte säger att doktorn kan fixa min tand så jag blir bra och kan hugga in på tuggbenet igen. Det vore ju inte så dumt. Undrar hur lång tid det tar?
Jag VILL INTE ha uppsvullen nos längre.
Lets DO this
och få det överstökat. Matte och husse får i alla fall följa. Det är skönt. Sedan åker vi direkt hem. I alla fall matte och jag.
SUCK vilket elände!
Förresten tänker jag morra, om så bara för att lätta lite på mitt eländiga humör.
MORR för dumma tänder och MORR på doktorer... SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0