Fridag på bokmässan



Ja, inte jag utan matte har haft FRIDAG hela dan idag. Vi har inte gjort nånting! Om man inte räknar med sniffningar i kiss och bajparken förstås. Det hör ju till livets nödvändigheter. Fast matte, hon har då sällan varit så LAT! Kanske behövde hon det efter ett par stressdagar på mässgolvet.
Jag klagar inte. >Vi har MYST hela dan, och snart kommer husse hem också. Han har ju liksom varit standin för matte. (Du milde va de har snattrat i telefon hela tiden)

Ikväll blir det skoj med både husse och matte och mattes kompis med. Hon heter Ditte och har väldigt roliga tröjärmar, som gjorda för att dra i, tugga lite på och busa. Jag rockade loss lite med henne härom kvällen, men inte verkade hon så värst glad. De är bra konstiga, männskorna. Jag fick ett par alldeles NYA sockor av matte då! Kan du tänka dig, de höll förstås inte längre än några minuter, men ändå. Hon OFFRADE dem till mig, verkade det som.
Min matte, hon VET när jag behöver lite extra bus minsann.
Nä, nu ska vi ut och sniffa runt lite igen - Göteborg här kommer JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0