ÅKA BIL!

Idag har husse och jag tillbringat nästan hela dagen i bilen. Det var mysigt, fast lite jobbigt också. Vi arbetade på husses kontor en stund mitt på dagen också. Fast det var mest bara för att jag var törstig, som vi fick lov att göra en extra sväng dit. Sedan for vi iväg och hämtade upp matte.
Tänk, att en vanlig måndag kan arta sig så där extra trevlig ibland. Ja, så det känns som om vi var på familjeutflykt alla tre.

Det är klart. I nästa vecka BLIR det minsann familjeutflykt. Vi ska till Bokmässan i Göteborg. Särskilt matte. Men husse och jag följer med och tar en titt på tikarna i götet.

Det är själva resan dit och resan hem, i bilen, bara vi tre, med matsäck och långa stopp , med flera promenader och mycket sniffande efter vägen. Det är utflykt det. Jag kommer nog ihåg förra året!!
Och Ditte, mattes kompis i Göteborg - hon är schysst. Hon luktar fint, och hennes lya där vi bor, den har en riktigt hemtrevlig doft, som jag gillar. Förresten är man trygg där.

So long så länge - jag ska på semester.
(undrar om matte tar med sig bloggmaskinen?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0