Snöruggigt och ingen husse!

Det är klart man är lite deppig. Vad ska husse behöva åka bort igen för? Och så långt - Lissabon. Jobb jobb jobb förstås.
SUCK

Matte och jag får mysa så gott vi kan själva den här helgen. Jag hade tänkt mig en trevlig promenad, nu när hon blivit bättre i ryggen, så hon orkar följa med en bit.
OCH SÅ SNÖAR DET!
Inte mig emot, men matte! Hon avskyr ju snö och vinter. Nu blir det kort snabbis för att klara av det nödigaste, så hem till soffhörnet igen.

TÄNK om jag kanske kunde övertala henne till att stanna en stund därute i snön. Det är ju så härligt att rulla sig i den. Pälsen blir perfekt tvättad och härligt doftande.
Fast det tycker väl inte hon.

LITE ska jag rulla mig idag, bara lite matte. för se JAG, jag tycker det luktar mums jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0