Har kräkits!


Och jag vet varför, och det gör matte med. Men gott var det!
Jag har varit på kollo i helgen, förstår ni. Först blev det grillfest i det fria, med mycket springa runt och gräva gropar och skälla och busa och så. Jag hade egen korv med, men så var det någon som bjöd på smaskens kolbulle, så den dieten funkade inte. (ifall nu korv är nån diet, vill säga) Och så blev det lyxvovvemat i liten ask, och det är ju så gott, så. Fast det tycker inte min mage nu för tiden, det vet jag. Men det struntade jag i. Så var jag förstås ute och sprang också hela nästa dag, härligt!

Sedan när jag blivit ordentligt trött och slut vankades stor middag med köttfärs och så, till mitt vanliga foder. Ja gudars skymning vad jag åt och åt.
JO JAG VET! och mycket riktigt: överfyllnadsskyddet har klickat in nu, så att säga. Flera rundor ute sedan i morse, och lilla magen är INTE glad i dag.
SUCK, har till och med kräkits - 2 ggr. Men VILKEN FEST, VA!!!!

Matte och jag - vi tar det lite lugnt idag. Jag känner mig lite OFF, och har inte ens lust att sniffa på levergodis.
Nu blir det dietvecka. Ja för en gångs skull ska det bli riktigt skönt. Och lugnt och vila, för idag känner jag att jag är senior.
Morsning så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0