I valet och kvalet




Jag gillar ju husses cab! Visst gör jag det.
 Även om jag måste ha en fånig schalett om öronen. För matte säger att jag kan få ont i öronen annars, och det vill jag ju inte.
Jodå - husses cab är bara bäst. Härligt med vinden rakt i nosen och svalkigt och alla goda dofter som man inte missar en enda en utav. Jag ÄLSKAR att åka cab.

Men så har ju min Xtra husse (det är ju egentligen husses far det) en sådan här sval skön AC i sin bil.
Jag menar idag - när det är 40-12 grader och mer varmt - ja, då överlever man ju med AC i alla fall. Det undrar jag förstås om jag skulle gjort i vår cab.
Tror knappt det.
Tja man FÅR ju inte köra FÖR FORT! eller hur.

Nu är det AC som gäller - hör du det husse. Låt bli att byta tillbaka bil tills vädret är med oss igen! VISST VA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0