akterseglad


Fast inte gör det så mycket. Jag är på kollo! Här vankas mycket folk och fest och godis hela helgen.

Det var precis bara i går som jag var lite OFF. Ja, för här åker man bil i godan ro med matte och husse ända till Furudal for vi. Där mina x-tra bor. Så bara sticker matte och husse iväg så där, och jag kände mig ynk. Hade ju varit lite sisådär i magen hela dan, och ena frambenet mådde inget bra heller. Så där låg ju jag på mattan i köket och bara såg på dem. MED mina bästa dåligt-samvete-ögon! Inte hjälpte det. De bara klädde på sig, klappade mig lite och for iväg. SUCK
Nu ska jag tjura och gräla på dem när jag kommer hem igen. Det ska de ha. För en tax glömmer INTE sådan behandling. Hörrö det matte? och husse?

Men som sagt, det var igår det. Idag är det kollomys hela dan. Och ikväll får jag besök av några utvalda favoriter. Det blir ju kalas. Men DET behöver jag ju inte skriva upp för matte. NÄ - hon ska få svettas och ha dåligt samvete hon.

Lite oroligt är det för magen, som inte riktigt vill vara med just nu. Kollomaten är smaskens förstås, men inte direkt nån medicin för taxmagar. Men jag tyckte nog jag hörde att husse skvallrade för X-tra matte att jag hade mått lite illa, så de kanske kollar upp vad jag stoppar i mig.

Strunt samma - sånt brukar reda ut sig när jag kommer hem annars. Ett par dar med torrfoder, så är man ju pigg igen.

Nä men? Jag tyckte jag hörde nån som kom nu??? Är det till mig?
Tja, hej då, här har jag inte tid att skriva och så, för nu ska jag skälla in besökare igen. SUCK, vilket jobb man har - fast roligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0