Musik musik musik

None


Så det går runt i huvudet på en liten tax! För husse övar till i morgon. Då ska det bli vovveparty i parken. Det är min bok som ska släppas, och de ska spela mingelmusik. Med HUNDtema. Inte visste jag att det fanns så många låtar som handlar om hundar.

Matte tror att det ska komma många hundar på mitt party, men jag tycker att huvudsaken är att det kommer många TIKAR! Roligt ska det bli i alla fall, och så vankas det förstås levergodisar. Husse har skaffat en hel säck!!
Fast så snåla som de är, så räcker den säkert till jul. Ja, om man inte räknar stora BOKSLÄPPSDAGEN förstås.

Se upp i Hot Dog parken, för nu blir det VOVVEPARTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0