Det ligger en slags oro i luften.

 
IDAG ÄR DET SVÅRT ATT VARA SÅ HÄR GLAD!

Det är nåt som händer som ingen vill tala om. Jag tror minsann att matte ska iväg. I alla fall har hon packat och pratat i telefon och packat igen. Jag tror hon har provat minst tre olika väskor. Det är nåt med tidsplanen och ombyten som måste passa ihop.

Jaja, och jag då? Nä det är ingen som tänker på mig. OM nu matte ska iväg (och hon påstår att vi ska gå upp vid 1/2 6 i morgon bitti)  så ska i alla fall inte jag det. Jag och husse. Vi stannar nog hemma vi.
Men GUDARS SKYMNING:  Gå upp mitt i natten. När jag sover som bäst.

Jojomensan, det lär nog bli så. Rena vovvepinan blir det - fast kul att åka bil förstås. Det är det alltid, tycker.
Stackars matte som ska skaka på en buss i så många timmar.
Sedan får hon ju inte sova middag heller! Hur ska det gå?
 Det är ju hon van vid - bredvid mig ska hon ligga och snarka. (Ja hon brukar snarka som en ...?)

Stackars matte som bara ska jobba, jobba jobba hela dan. Men hon SER inte så himla ledsen ut? NÄ
Hon ser ju ut som om hon skulle ut på nåt skoj!
PUST - är det så det ligger till.
Blir det skoj vill jag vara med! Hör du det, matte!!!!!

Fast husse är ju hemma ändå. Äh, hon blir nog inte borta så länge. En natt vad är det? Det klarar väl vi karlar, du husse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0