Men kaffet då?

Imorgon ska jag iväg tidigt. Minst ett par timmar tidigare än vanligt. Jag ska iväg på jobb och det blir bil och buss. BUSS! Från tidig morgon till lunch-snåret.

Ja, det är inte så att jag oroar eller nervösar mig för själva jobbet. Det ska bli JÄTTEROLIGT!

Nä! Det är det där med kaffet. Varje morgon brukar jag ju hinka i mig en 3 - 4 koppar så där. Jag BEHÖVER DET! SEDAN äter jag frukost. Hela processen tar ungefär 2 timmar.

Va nu?
Är det alltså meningen att en stackars morgonresenär ska få lov att stiga upp på småtimmarna om man ska hinna få i sig kaffet och mackorna och så?

NÄÄÄ -då! Jag har nu hittat den självklara lösningen:  TERMOS!

-och matsäck. Det blir ju mysigt, vet ja. Precis som när man gick i skolan och åkte på bussutflykt!

En lite, liten fråga bara. Jag undrar: finns det TOA på ALLA bussar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback