Jag var hos dr. NO idag.

Tja svärfar är ju kiropraktor (och det han gillar bäst är att köra traktor - ha ha) och en sådan brukar ju massera och manipulera kotor och ha sig, men...
Han är ju doktor också! Ja dvs. doktor i akupunktur! Och det är grejer det.
Här har jag gått omkring i flera veckor och snuvat och fräst och blivit fullkomligt igentäppt. Hela ansiktet värkte. Men det finns finns ju bot.
Först gick jag till doktorn - den vanliga - sen kom jag på det. SVÄRFAR.
Alltså, nålar i fejset en stund och så...

Gudars skymning vad det lättar.
Tack dr. NO.
Jo han har skaffat sig ett artistnamn numera. dr. No. Det är så fyndigt, tycker han och bra att ha när han skall spela gitarr och sjunga. Och det gör han minsann så ofta han får en chans. Och artistnamn - det bör man ju skaffa sig, eller hur?
Gitarrkurser i all ära - men Dr No har då ett trevligt handlag.

PS: JAG KAN ANDAS! jag är inte rädd! mmm- mmm- ååuuummmm -JAG KAN ANDAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback