Inte ett ansträngt leende

profil och inte ett make-upát face så långt ögat når! Bara skön härlig helg! DET har det varit också minsann. Fast fredagen blev ju lite snärjig för jag ville ju så gärna komma igång med marknadsföringen av boken. Lite resor, lite telefonsamtal, glad och trevlig och presentabel sedan hem igen och planera mera.
Tja lördagen kom med TIME OUT! Söndagen är snart över - med ungefär lika mycket action. DVS ingen allas.
Det har varit rent ut sagt härligt med flera lässtunder rakläng på sängen bredvid en varm hund! Mums för själen.
Och min KÄRE lyckades faktiskt också gå ner i varv lite grann. Nu är han igång igen förstås (repar med storbandet ikväll) men vi fick en skön lördag i alla fall.
Till och med förkylningen verkar har lugnat ner sig en smula. Ett och annat host kan man ju ta, bara man får sova i fred.
Jag har inte vågat vända blad i min kalender än. Jag vet ju att den är ganska full nästa vecka. Vi tar det i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback