Gyllens källa

Gyllens källa

Den är på väg nu! Hon ringde från förlaget och sa att de redan hade skickat den från tryckeriet. Men hem till mina väntande hyllor dröjer det ett tag till. Kan man tänka sig att det ska ta så lång tid för posten att frakta några kartonger! Först en vecka till förlaget - sen en vecka till hem till mig. Ja ja den som väntar på något gott....
Visst - jag har fått tid på mig att jobba med marknadsföring och så där men NU VILL JAG SE DEN I MIN HAND!
Så där är det - vänta, vänta inte göra någonting, vänta, rulla tummen, vänta... och så!!!! JOBBA SOM EN TOK!
Snacka om ojämnt arbetstempo. Först bestämde jag mig för att aldrig mer skriva en bok, men det gick över fort. Nu har jag bestämt mig för att skriva många många fler böcker. Då blir åtminstone arbetet stadigt. DVS stadigt vansinnigt höt - men hellre det än detta snurrande och funderande och väntade på telefon, på leverens på ... Ja jag går och lägger mig och läser. Tids nog knackar det väl på dörren.

När hon ringde (hon på förlaget) så lovade hon att höra av sig till mig så FORT hon sett den och berätta hur den blev!
Klart vi vet hur den blir och ser ut men att få hålla i den och känna på den. BOKEN blir inte riktigt verklig förrän då. Spelar ingen roll om det är ens första eller tredje bok (som ju det här är) DET KÄNNS BRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback