Algotvovven har skaffat egen blogg nu.

Jojomensan, det tog inte så lång tid.
En envis liten herre är det. Tja han har rätt mycket i huvudet. Fast det är klart, det mesta handlar om SOVA MIDDAG  eller MAT eller TIK. Så är ju livet för en liten tax, det kan ju vem som helst förstå.

I alla fall har jag nu ordnat så han kan ha sin egen lilla blogg att utgjuta sig i. Skönt, då får ju jag ha min ifred.
Just nu har Algot parkerat på min säng och han verkar inte vilja flytta på sig i första taget. Ja ja det dröjer ändå ett bra tag idag innan jag kan luta omkull mig lite själv. Sov där du, voffsingen min.!
Matte måste jobba.

Jag tog mig bara en liten paus framför datorn. Idag är det fullt upp med planeringen inför jobbresan imorgon. Det ska bli så otroligt skoj, tycker jag nog. Vilket kanonjobb va - att vara med och spöka och skrämmas så mycket man bara orkar. Jättekul. Jag ska berätta de värsta historier jag kan komma på, och vara så hiskeligt häxig jag bara kan.                    
 häxan  
Jag hittade finfin SPÖKMUSIK också: Twin peaks (musik ur serien) riktigt hemsk, ödslig och underlig. Mao PERFEKT!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback