Jag står ut och står ut


Tänk att man ska behöva stå ut med allt. Även om det inte handlar om just Trissan förstås (men visst är det en mysig bild?), utan mer om matte. Hon är så TRÅKIG! Aldrig vill hon leka när jag vill, aldrig får jag godis när jag vill och aldrig får man SOVA IFRED. För det är väl klart att det är hennes fel om det dyker upp massor med folk, den ena efter den andra. Jag blir ju tvungen att hoppa upp ur gosesköna sovkorgen, harkla mig (om jag hinner) och kraxa fram rejäla skall. Varje gång, och helst innen de stigit över tröskeln.
Det är ju mitt jobb, matte, fattar du inte det. Och naturligtvis ska jag duktig-vovv-godis sedan. Det säger sig självt. Du är bra tråkig, du matte.
Suck

Nu kliver jag tillbaka i korgen, för nu kan det väl inte dyka upp fler idag? Eller?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0