Igår var det ös!


Jag var med. I alla fall i bilen dit. Sedan kom det massor med folk, och husse och matte fick lov att vara med inne vid scenen. Matte hjälpte till i entrén och stod och sålde CDskivor och muggar med M.F.O.I. på. Hon hade jätteroligt, sa hon.
Husse var förstås helt uppslukad av att spela. Han hade med sig sin bästa bas, det såg jag nog. Han hördes ända ut på parkeringen. Jag stannade i bilen jag, för där var åtminstone lite lugnt. Så kom husse ut till mig och pustade ut. Vi tog en prom och myste en stund.
Inte fick man vila precis, för matte dök upp hon också så snart husse kört igång på scenen därinne.
Ja du milde vilken kväll. Varenda låt jag lyssnade på gillade jag. Även om det var tur att jag inte var med inne vid scenen. För jag hörde minsann hur de klappade och skrek och tjoade - alla fansen.

När vi åkte hem på kvällen var det VÄLDIGT sent och jag var ju hungrig som en varg! Det var vi alla tre. Så det blev mys framför TV:n med matbricka i knät för dem, och min matskål full av smaskens MAT!

Vi sov länge i morse. Så länge att jag nästan skäms. För en annan har ju sin dagliga patrullering att tänka på, och det var då ovanligt många som hunnit före mig i dikena innan jag kom ut.
SUCK
TUR att det inte är hårdrockskväll varje kväll.
PS: Jag gillar i alla fall min hårdrockshalsduk med dödskallar på!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0