taket rasade


SÅ MYCKET SNÖ vi har nu. Ja jag har ju ingen utsikt alls. Varje morgon är dessutom alla goda spår och märken översnöade, så jag får lov att frustande kolla runt med nosen djupt nerkörd i fluffet.
SUCK
När jag tänker på vad som hände i morse. Vi kom ner (jag fick åka mattehiss i trappan) och husse hade bråttom. Han skyndade sig ut genom dörren, och det blev stopp. Gick inte att få upp mer än ett par deci. Taket som satt ovanför hade vikt sig sig. Dert låg som ett ögonlock över ytterdörren.
OK
Hjälp, tänker ju en normal hund då. Men matte och husse - de blev GLADA!?
Det visade sig snart att matte OCH husse varit rätt trötta på det fula plasteländet, som dessutom satt för högt.
NU BLIR DET NÅT NYTT OCH FINT DÄR TILL VÅREN. Om de bygger veranda, så vet jag precis var min plats ska vara....
Va bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0