Snö! Det kan ju pigga upp en en tax!


Fast inte har det kommit fullt så här mycket snö som på bilden ännu. Nä, men det har börjat! Jipiiiee, härligt skönt att rulla sig i. Och så blir inte matte allergisk heller, som hon blir av gamla löv och gräs och så.
Tänk, alla lukter blir lite extra markerade också. En tik kan dofta gott runt hela kvarteret. Ja, jag blir ju alldeles uppjagad ibland.
Det säger jag. Så länge det bara inte är kallt så tassarna fryser fast när man lyfter på benet, så är då VINTER det bästa jag vet. Just nu, i alla fall. (och näst efter husses favoritfalukorv)

Kom med mig ut och mys, matte! Nä INTE frys - utan MYS sa jag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud så söt hund! Vi har tänkt på att köpa hund, och vi letar efter någon lagomstor hund som en tax. Är det mycekt jobb med den, eller ganska lugnt? Måste den borstas meycket? ;)

2009-11-07 @ 23:05:39
URL: http://chitay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0