Jag har blivit biten på nosen

Jodå      och eländigt är det!

Här tar man sig en välbehövlig RULL i gröngräset, och vips har man fått sig ett sting. Det var ett par dar sedan nu, men man kan fortfarande se bulan under ögat.
ALLT SKA DÅ EN HUND STÅ UT MED!

Som t ex matte som är borta på möten och springer runt med datorn överallt. När hon äntligen sitter stilla och ÄR hemma, så har hon knappt tid med mig. Och det ÄR ju synd om mig, visst va?
Nog borde man fått sig en extra liten levergodis åtminstone.

Tacka vet jag husse, han har ett riktigt lager levergodis i sin kontorslåda. På hans jobb blir man ju uppskattad.
Nä va skönt det ska bli när den här politiken har lugnat ner sig. Då kanske matte har mer tid med mig.
Jag tror jag går ut och tar mig en RULL, kanske tuggar på en GETINGFRI vårblomma. (Jo, för här gäller det nu att hålla ögonen öppna för kryp och flygetyg)

SOMMAR - BAH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0