Myggbett - på svansen!


Om jag kunde skulle jag trampa på varenda mygg! Va fräckt! Bita mig mitt på svansen, där det som svårast att komma åt att klia. Ja jag måstee så klart klia myggbetten med tänderna. Vare sig de sitter på magen under örat eller på svansen.
Jag blir så trött på det här med sommar ibland. Kan du förstå det?

Och så är det den där åskan som dundrar och dundrar. JAG GILLAR INTE DEN.
Snälla matte klia mig lite nu, här i soffan, va? Vi kan gömma oss under filten i hörnat. Då kan inte den där ÅSKAN ta oss.
...
Matte? Tror du det ska regna i morgon också?
OK - då tar vi kojväder igen, hela dagen. För det ska du inte tro, att lågväxta långhåriga taxar GILLAR att bli blöta bara för att man nu MÅSTE gå ut ibland!
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0