Snart är det bokmässa!

None


Nu är det klippt!
Har dem tänkt sig att JAG ska följa med på BOKMÄSSAN????

Nähä, puh, det var ju skönt. Fast till Göteborg har dem i alla fall tänkt släpa mig. Gudars skymning, vilken resa!
Jodå, jag tycker visst att det är roligt att åka bil. Ifall husse kör, och ifall vi kan ta några extra långa promenadpauser. Så kanske, kanske det inte blir så himla drygt ändå.

Förresten så är jag nyfiken av mig, och det vet dem ju, och i en sådan stor stad har jag aldrig varit förut. Undrar om där finns många GOA tikar???

Matte ska jobba i monter hela veckan, men jag och husse - vi har SEMESTER vi! Härligt alltså, ett nytt stort ställe att utforska. Många nya lukter att hålla reda på, och många nya människor att träffa. Lite kul blir det nog.
Algot-boken har hon med sig på mässan förstås. Men jag får inte följa med in där. Alldeles för mycket folk för mig, säger matte. OK, om jag slipper, tänker jag.

Matte vet ju att jag måste få min middagslur i fred varje dag, så det nog inget att oroa sig för. Och husse är världens bästa promenadkompis.

Håll i er nu i Göteborg - nu kommer jag snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0