Engelsmännen har nåt...



...när de säger att det regnar "cats and dogs" . I morse var det minsann blöta hundar överallt. OCH frusna katter. För ut, det måste man ju - om man är hund. Det finns faktiskt gränser för hur länge det bara är möjligt att hålla sig. Jag hade själv hoppats på att morgontimmarna skulle vara torra och fina, så jag höll mig igår kväll. Vilken jättemiss!
Mitt i värsta öset hamnade vi - husse och jag. SUCK!

Nä det blev ingen långpromenad. Kanske vi kan ta igen det ikväll. Jag hoppas det, för man blir ju bara alldeles mosig i huvudet av att bara göra små snabba rundor i kvarteret. Husse och matte tycker likadant, för de har blivit så vana att knalla omkring med varenda dag, att de också mår dåligt när det inte blir av.

- Hörrö HÖSTEN! Vart tog de vackra dagarna vägen? VI VÄNTAR ÄN!
SUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0