Tänk att ...

                                   

Tänk att matte bara sitter där - vid datorn. Jag undrar hur människor är funtade  - nu igen. (En tax upphör aldrig att förvånas) 
Timme efter timme. Hon skriver och skriver. Fast det finns så mycket mys att syssla med.
Kom hit, matte, kom till mig här i sängen en stund. Du kan väl läsa i din bok eller nåt? Så jag kan rulla ihop mig i dina knäveck och snarka en stund.

För ni förstår: jag har ju hunnit bli 11 år (som dem räknar) och nosen är redan full med gråa strån, och jag bara måste sova middag ett par gånger om dan. Åtminstone om vi varit ute på Brända hela helgen och Trissan som var där, och jag som blev så tiksjuk nu igen, och...
Nä förstår du jag är ju lite til åren nu, så. MATTE KOM HIT - sluta fingra på datorn nu en stund. Jag är så trött.
z..z..z..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0