Jipii, hon är hemma igen!

MATTE HAR KOMMIT HEM!



Jag är så glad. Och SÅ trött, för igår var det en lite för lång dag för mig.
Hörrö husse, tänk på att jag inte är någon ungdom längre! 
Jag måste ju få min middagslur. Inte bara jobba hela dan och halva kvällen! 

Ja ja det spelar ingen roll längre för min matte är hemma nu. Hon såg lika trött ut som jag gjorde igår. Åka buss va - det skulle då aldrig jag ge mig in på. Jag skulle bli TOKIG bara av att inte få nosa runt. Förresten är det väl förbjudet med hundar i vanliga bussar - eller?

Tänk - ikväll är jag så glad att jag måste knapra i mig lite torrfoder. Ja bara ett par tre stycken så där - för att VISA!
OCH - nu kan jag bädda på mattes morgonrock igen - åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0