Ibland är husse min favorit

                                                                         DET ÄR JAG IGEN :                                                                                    
133393-1 stor

..................................................................................................................................................................................................
JAG HAR ALLTID VARIT PIGG PÅ ATT SITTA I KNÄ:

133393-5
Så här kan jag ligga och gosa mig hur länge som helst. Den här bilden tog matte när jag var ung. Det är ingen skillnad nu egentligen. Tja kanske jag blivit lite större men nog får jag plats.
OCH när jag blir trött....133393-4
SÅ sover jag en fläck. Vi hundar är inte speciellt blyga av oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0