Du är inte klok, du matte!

133393-8  Titta själv så får su se! Inte ska man vara ute i det här vädret. Inte då jag, i alla fall. Nä, du får gå själv. Jag tänker INTE blöta upp tassarna en gång till, hör du det?

Tänk att mattar och hussar ska vara så envisa. Varför kan de inte låta en ta en KOJDAG i lugn och ro. Nä, då måste börja oja sig och sucka över att inte SVANSEN blir luftad.
Ska väl de strunta i. Svansen sköter jag själv - och magen med! Ska man behöva bli tjurig för en sådan enkel sak? Ja, jag bara undrar....

Jag önskar att matte kunde komma på att sova middag igen. Tänk va härligt det är. Gäsp - jag blir ju riktigt sömnig av den där datorn som surrar och surrar hela tiden.

Men NU - är hon väl färdig snart????
JA hurra, vi ska MYSA - det bästa jag vet.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0